fredagkväll

Tänk att jag aldrig kan vara nöjd! När man väl har kommit hem, fått träffa dom bästa, ätit den efterlängtade kebaben och bara mått bra kryper de i benen och man saknar Östersund. Man vill kunna dra dom där intärna skämten som jag får hålla inne i mitt huvud när ja är här, men exakt samma sak händer ju när jag åker tillbaks. Då kommer ja sakna allt här, de är verkligen så som jag konstaterat tusen gånger att man vill ha de man inte har offcourse..

Ja ja nu ska jag försöka nöja mig! Har trots allt spenderat dagen i de bästas lag och käkat väldigt god mat med mammi och pappi. De är faktiskt guld värt :)

Köpte ett matbord och 2 stolar på IkEA förut, jättefint, men ja börjar fundera på om de är lite litet.. Men köpt är köpt! Fick med mig ett par nya skidvantar också eftersom ja tydligen tappat bort en av mina gamla... Va i vilket fall som helst en trevlig tripp med bruttorna, förutom att jag också vill ha en pojkvän att köpa julklapp till för jag hittade så mycket fint att köpa ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0