Hoppas min tvätt är kvar..

Hello! Vet ni vad, redovisningen gick bra och nu känns allt så himla braaaa!! Kan bara göra ingenting utan nåt som helst dåligt samvete!! Inget mer plugg förens 11 januari om ja inte måste göra om hemtentan dvs. Och imorn blire Åre, tummen upp upp upp. Är bara 10cm snö i Åre och bara 2 backar öppna, men de lär bli askul ändå. SNÖ TEST & FEST



Har gjort 3 matlådor och tänkte ta med mig nudlar så det blir lite billigt. Nu måste ja bara packa, handla lite imorn och hämta min tvätt som hänger i torkskåpet och som jag verkligen hoppas hänger kvar och att de finns en nyckel kvar när ja kommer ner för min tid är egentligen slut.. Så håll tummarna för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0