ja är inte bitter alls :)))

Ibland älskar jag verkligen världen och dess invånare! Trodde verkligen de skulle bli en kul nyår iår, komma hem, träffa alla och bara ha trevligt. Icke. Blir inte förvånad visserligen, bara jävligt less på hela den här härliga uppståndelse nyårsafton. Vem kom ens på att nyår ska vara just nät den är?! Nästa år blire Åre, vare sig jag får åka själv eller inte. I de här rövhålet där folk inte verkar ha nån gnutta till liv tänker inte ja va iallafall! Och iår får jag väl fira in det nya året tillsammans med Jan Malmsjö i tvsoffan. Yeah. Får väl inviga mina kläder också, Valter och Zlatan är ju trots allt hemma och ser...

SKARE VA SÅ JÄVLA SVÅRT O LAGA LITE MAT OCH VARA TILLSAMMANS????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0