jag minns..

Hey, bad day idag. Min förkyldning och mitt halsont tar över mitt humör... Har mest legat i soffan och degat som den äkta soffpotatis jag är nu när jag faktiskt har lov!

Imorgon bär det alltså av norrut igen. Skönt de hade vart o sluppit denna bilresa och bara behövt åka från Ösd till Funäsdalen.. Men nu är de för sent. 76cm snö är de iallafall där uppe och de lär ju va rätt så grymt mycket bättre skidåkning än i Åres 10 centimetrar ;D


Blev för övrigt otroligt rörd förut när jag läste en artikel om en av mina äldsta kompisar Elinor och om hur hon har tacklat cancern som hon fick när hon var endast 10 år. Inte vill jag minnas att vi bara var 10 år gamla, inte konstigt om man inte förstod något, de var ju tiden man fortfarande sa exakt vad man tyckte till varandra och var riktigt elaka mot varandra. Jag kommer ihåg när fröknarna försökte berätta om vad cancer va och vad Elinor gick igenom, men aldrig kommer man nog inse.. Fy vilken fruktansvärd sjukdom..Usch.. Och tyvärr är inte alla lika starka och lyckas så otroligt bra som Elinor heller..

Kommentarer
Postat av: Anna

jaha oj! Ja vet inte! har försökt skicka till dig också hela dagen!!! Så du har inte fått mina heller alltså? för jag har inte fått ett enda av dig! :S

2009-12-20 @ 14:26:04
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0