julmysigt

Hola! Sitter och myser här i hemma i Kristinehamn nu och de känns så skönt :) Julfint är det också till skillnad från hur det såg ut hos mig när jag åkte.. Haha, när jag kom in hade båda mina tavlor halvtrillat ner av nån konsig anledning.. Golvet vill jag inte ens visa bild på.



Igår när jag kom hit fick jag köttbullar och stuvade makaroner som jag önskat och de satt så fint efter en lång resa utan färdkost! Vid 9tiden mötte jag upp Annipanni för en prommenad i snön och de va så kul o ses!! Har varit så galet sakning efter alla. Men trots extrem trötthet gick de inte o sova idag heller, har nämligen åkt på förkyldning och halsont :( blä..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0