lång dag..

Hallå ja! Då har tisdagen snart passerat och de känns som om solen inte ens kikade fram är bara mörkt mörkt mörkt nu när snön är borta..

Var i skolan från 11-16 ungefär och imorn ska arbetet om Funäsdalen redovisas! Jag är supernervös!! Vet ju att de kommer gå bra o så men ja har verkligen dålig koll på de ja ska säga.. Aja, de kommer bli så skönt när de är över. Käkade på skolans restaurang och de va skitgott, nån villtwok med den där speciella kryddan som dom hade på jämtlandsbuffén. Dom har sina små specialiteer här uppe.

Nu ligger ja o funderar på om ja ska gå på basketen sen eller ej. Bara för att jag verkligen måste träna för jag har 0% lust. Ni kanske undrar vad som hände med mitt ganska så flitiga besökande på gymmet, jo hela korridoren verkar ha tappat gnistan helt och de är ingen som har vart där på flera veckor.. :P Ska ju inte skylla på dom, men ja ska försöka köra ett ryck innan ja far hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0