Malin och nobeldagen


Jaa, kära vänner idag är det den 10onde december vilket innebär nobeldagen och min namnsdag! Så jag ska ställa till med stort kalas. Eller inte.. Va har namnsdagar för mening egentligen, så många konstiga namn de finns nu är de väl inte många som har namnsdag ens..

Den stora frågan nu är vad jag gör vaken?! Första gången på länge jag verkligen inte behöver kliva upp, men vid halv 8 kunde ja inte somna om.. Dagens planer är att packa, knalla in till stan med Elinor vid 12, åka till Willys o handla lite, åka hem och hämta allt och sedan åka till stationen för att ta tåget till Åre kl 16.21. Kände mig plötsligt lite stressad.. Kanske ska skippa Willys och handla på Ica istället.. Aa de märks. Ha de bra! Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Elinor

Grattis på namnsdagen!!:D

2009-12-10 @ 21:49:47
URL: http://elinormargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0