Maxi made my day

Fy va trött man blir av de här mörkret, orkar inte göra någonting på eftermiddagen! Under förmiddagen var det iallafall föreläsning, lite plugg i bibblan, promenix till Maxi och matlagning. Borde verkligen städa här inne igen.. M

juice*3
vitlökscremefraish
fläskfilé
mellanmjölk
fil
lasagneplattor
mango
plommon
pommes strips
nudlar
taco kryddmix
tandkräm
vörtlimpa*2

Alla dessa saker för 161kr. Ja gillar Maxi. När jag skulle gå ut fick jag även en liten goodiebag med bröd, majonäs och kakor i, jag ÄLSKAR gratisprylar, de gjorde min dag! Och ja, jag gillar att lägga pengar på mat för jag tycker inte livet är nåt kul om man ska käka nudlar varje dag..

Det börjar närma sig helg och på lördag är husfesten som jag just nu är skeptisk till, går himla upp och ner de där, igår va ja supertaggad. Hoppas de blir bra!

Fick ett utbrott förut när ja va i köket på hur grisigt de va!! Slängde i alla pappsaker som puckona inte fattar att man ska vika ihop innan man slänger in dom under diskhon brevid soppåsen som var ÖVERFULL!! Jag ska vara yngst, men jag är banne mig den enda som verkar ha vett i skallen.........Nu överdriver ja kanske lite, men ja blir ytterst irriterad bara.

Ä föresten SkidskytteVM här i Östersund nu, skulle gärna kolla men har inte köpt nån biljett hitills iallfall. Får se om jag tar mig dig någon dag!


Kommentarer
Postat av: maud

Tack bruden!! :)

2009-12-02 @ 22:47:31
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0