min dag

Hej o hå och stort grattis till mig som dagen till ära fyller 19 år! Känns jätte märkvärdigt verkligen! känn ironin..

Nej men de har varit en riktigt bra dag faktiskt! Började med att jag vaknade av sång och frukost på sängen av min kära syster :) Vid halv 1 träffade jag Emma för att gå och äta på thai, när vi gått hela vägen i kylan visade de sig att de va stängt..  Även the pub va stängt så vi hamnade tillslut på Paus, som vanligt. Käkade nachotallrik, som vanligt. kom fram till att vi är otroligt glada över att faktiskt inte bo kvar i Kristinehamn utan att ett besök då och då räcker gott och väl. Innan vi gick hem gick vi till Kungskafféet och träffade Jossan och hennes pojkvän, man blir så glad av att träffa gamla godingar! :)

Kvart i 3 rullade tåget till Karlstad, jag, Linda och Emma nummer 2 åkte dit för lite shopping! Hittade tillslut något att ha över min klänning på nyår, gillar inte att ha bara tub nu när man är så blek och äcklig.. Köpte även 2 blockljus och örhängen, vill hålla lite i pengarna tills min 1 och en halv timma i Stockholm när ja åker hem.. :p Skulle ha vart på Ikea, men mamma och pappa hann inte komma dit så vi får ta de en annan dag, ska bli så kul att köpa grejer till min nya pärllägenhet!

Blev för övrigt ingen julafton igår, orkade inte lägga ner oss och pengar är de snålt med också. Istället blev det mys med grönsaksdipp vid Annas köksbord, precis vad jag älskar som mest! :) Anna hade fått en ny vattenpipa också så den invigdes och de va ett bra tag sen man pysslade med sånt, ,kul kul! 


Nu ska jag fortsätta njuta av att vara 19. Kommer föresten ihåg hur fruktansvärt lycklig jag var vid den här tiden förra året! Herregud som jag fick vänta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0