ses nästa år Östersund!

Gomorgon! Galet sliten jag är känner ja, har inte sovit på så gott som hela helgen och trots att jag var astrött inatt  kunde ja inte sova alls bra då heller. Nu är ja faktiskt seriös när jag säger att påsarna hänger ner till knäna..

Nu har jag iallafall lyckats packa ner kläder för 3 veckor, julklappar, skidor och pjäxor. Himla tur att tåget går senare än sist så jag kan ta bussen till stationen iallafall! Ska gå om en halvtimma, tåget går inte förens 10.40 men ja ska va ute i god tid denna gång hehe...

Lägger upp lite fler bilder från helgen så länge.



Emmas smarriga lunch, pasta, fiskbullar och ketchup.....

Tog så många bilder att batteriet tog slut därav dåligt med bilder från resten av helgen..

Världscupen.

Kul man kan ha.. hahah...

Satt där några timmar för länge igår och väntade på tåget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0