virus=borta hoppas ja!

PUH! Ja tror ja kan pusta ut, min kära lilla dator blev nämligen utsatt för nåt slags virus innan och jag höll på att bryta ihop i takt med datorn. Men sån tur är så har jag snälla grannar som har kontakter som kunde hjälpa mig! Håller på med scanning nummer 2 och de ser bra ut än så länge. Hade verkligen haft råd med att lämmna in den och inte haft tid med att vara utan internet.. Men ja ska inte ropa hej innan de smäller så vi får väl se.

Dagen har gått åt till skola, matlådelag och städ. Oså gjorde jag ett litet konstverk, köpte ju en blackboard för någon månad sen och nu skrev jag upp en massa låttitlar som jag gillar, blev riktigt snyggt faktiskt! Kan visa en bild nån dag. Ligger o funderar på om ja ska åka till Vemdalen eller inte imorn, men ja tror ja bestämmer mig när alarmet ringer imorn :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0