visumsfoto, check

Sådär ja, då var ett foto till visumet fixat, blev ytterst hemskt men inte lika hemskt som på passet iallafall.. Men nu har jag alltså lagt ut 589kr utöver de 3400 som resan kostar plus att ja ska ha tågbiljett tur o retur Umeå också, det blir lite dyrare än väntat med andra ord. Tur att jag är så tät då..... Maria har dragit sig ur nu också så från att ha varit 4 så är det bara jag och Emma kvar, känns lite jobbigt att inte känna nån mer, men de kommer nog gå fint! :) Är bara så trött på folk som drar sig ur och velar hit&dit, bara i min familj man har lärt sig att ställa upp..?

Satt i bibblan från 10 till 1 ungefär för sen kom jag på att jag hade glömt min matlåda igen så ja va tvungen att fara hemmåt. Hade nog inte orkat mer ändå. Skulle klämma in en handling nu också va de ju tänkt, men ja tror ja kan vänta några dagar så nu kan ja ta igen mig lite istället innan mötet.

Var ju hos Niklas igår jag, Elinor och Nathalie o kollade film, men den var så dålig så de blev lite Björn Gustavssonklipp på Youtube och Paradise hotell istället. Mycket roligare att kolla på Paradise med nån för då kan man diskutera alla patetiska människor haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0