4 dagar kvar..

Hallå hallå! Ny vecka igen då , och de är bara 4 dagar till i skolan tills de är sportlov :D

Dagen började med svenska, vi skrev CV och så, så för en gångs skull känndes de vi gjorde viktigt! Efter de så kollade vi klart på Matrix som vi började titta på på filosofin förra veckan. Ska sedan skriva en uppsats om den filmen vilket jag inte ser fram emot då jag knappt förstår hälften av handligen.. Sen hade jag som vanligt på måndagar lunch från 11.50-14.20 och tiden gick väl rätt snabbt, bara man hittar andra som är lediga så man slipper plugga går de bra ;) Sista lektionen flöt också på och efter skolan for jag till gymmet.

Nu sitter jag här och fick precis ett samtal från Louise, lättövertalad som jag är så bestämde jag mig för att följa med till Sätrastugan och åka pulka o så lite senare. Hade egentligen varken ork eller lust riktigt, men va fasen, ja har inget bättre för mig./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0