Arbetsintrejuv

Go kväll. Sitter här en snabbis med en liten godispåse brevid mig, för ja, jag unnade mig både fika o godis idag. Har ju redan talat om vad jag skulle göra idag, så är ni intresserade får ni scrolla ned ett inlägg.

I Karlstad var jag på arbetsintervjuv eller hur de nu än stavas och de va definitivt en bra erfarenhet att ha varit på en sådan då jag fått alla andra jobb på beställning.. Om de gick så vidare bra är svårt att svara på då ja inte har något att jämföra med, men de gick inte dåligt iallafall och de verkade inte vara de mest seriösa stället, vilket passar mig perfa! Hann kika i några få affärer i Karlstad och mamma och Linda hittade ett skitsnyggt och billigt tyg till min balklänning som jag nog vill ha! Vilken färg de blir håller jag hemligt, men den var fin iallafall =)

Imorn ska ja jobba 8-14 så därför ska jag snart gå o lägga mig!/Maggan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi får åka någon dag då!:D

2009-02-21 @ 10:30:04
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0