Charterhjältar

Nu har ju kanal 5 och Ving också valt att satsa på ett "reseledarprogram". Denna gång på Gran Canaria och de börjar på måndag, ett måste att ses! Var inne och läste på Vings hemsida om de som ska medverka och såg då att Goran,23 från Kristinehamn, Värmland ska vara med. Tyckte jag kände igen han på bilden, då jag känner igen i princip alla som jag sett en gång i mitt liv och placerade de direkt när jag läste under, lite spännande ju.

Dagen efter skolan har sett ut som så att jag, Emma och Anna gick till café Paus och tog våran fredagsfika och sedan åkte jag, mammi o pappi till Karlskoga. Skulle kolla efter skidjacka o lite sånt för de va utförsäljning på Team sportia, men ja hittade inget o tur va väl de egentligen.. Nu är ja hemma efter en sväng på Maxi. I kväll blir de visst inget särskillt och de ska faktiskt bli trist tycker jag, är nämligen extremt taggad till att göra nåt håll i gångit! Imorn är det ju alla hjärtans dag, så då är ju alla också upptagna som har en pojk/flickvän så antagligen blir de lungt då med.. Varför kan inte jag få jobba dessa helger när de ändå inte händer nåt annat?! Eftersom alla är så lediga o rika när ja är borta o upptagen och inte 18 år fylld.. Men men nån gammal film kan ju alltid vara mysigt de med =)

/Maggan

Kommentarer
Postat av: Lois

haha sorry, ja kan visa lite peace and love genom att lägga ut bilden, det skulle förgylla min dag ;)

2009-02-13 @ 18:59:50
Postat av: Amanda

Det var ju han vi hade på idrottskolan:P

2009-02-14 @ 09:47:30
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0