day 2 i backen

Temperaturtavlan visade -19 när vi anlände till dagens destionation, Ramunberget imorse. Lite väl kallt för min smak, men de fanns inget annat att göra än att bita ihop! De tråkiga denna dag var att de andra töntarna i min familj åkte längdskidor idag så jag fick lov att åka själv. Spenderade hela dagen i parken som var kanon och de funkade allt trots att de va lite ensamt. Kunde ju inte satsa allt, för ja ville inte riksera att göra värsta dundervurpan ;) Hade ju ingen fotograf heller så idag blir de inga bilder tyvär..

Blev en sen lunch i form av nachotallrik innan vi for de ca 4 milen hem, och jädrar va kall jag var! Kastade mig in i en varm dusch när vi kom hem och nu har jag äntligen fått tillbaks min värme, och min färg, var alldeles blå innan duschen! Jag tänker inte gå utanför dörren nåt mera idag, de är ett som är säkert. En blå tånagel har jag fått på cupen idag också efter allt hoppande, hoppas de onda går över! Hoppas ni har de bra där hemma, men ja vet att jag har de bättre hihi/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0