Day 3 i backen

Blev en tidig hemgång idag, infann mig här redan vid 3 men det beror på att de snöar hur mycket som helst så man ser knappt sin egen hand framför sig! Typ.. Har varit kallt idag också, man vill helst inte ta fram kameran för då fryser man handen av sig! Första åken trodde jag att jag skulle dö också då mina ben o min tå fortfarande värkte, men de blev bättre och det gick fint att hoppa igen.

Till lunch blev de kyckling i pita, de va slut i måndags så jag blev väldigt lättad när de fanns idag eftersom de är min favoritmat här uppe ;) höhö.. Ikväll blir de nog bowling i byn och förhoppningsvis ska jag väl köpa mig ett par googels om jag hittar några./Maggan


Igår blev de våfflisar till kvällen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0