en torsdag

Hej o hå. Blev en rätt så hektisk dag idag också, men idag har inte mitt humör och tålamod varit det bästa..

Var i skolan 8.20-16.00 och efter de så flängde ja runt i hela stan igen för att köpa allt som ska vara i de beställda alla hjärtansdag lådorna. Den här staden är verkligen inte stor, men ibland känns den verkligen enorm, typ när man sitter på en cykel i 20-, är kissnödig, hungrig och trött. Men nu är allt fixat och jag ska bara se till att komma ihåg att ta med dem till skolan imorn! 



Och  till alla som tappar sitt chip på bankomatkortet, de fungerar inte att ta ut pengar i en automat... Hoppas mitt nya kort kommer snart!

Imorn var de tänkt att jag, Emma och Anna skulle gå på bio för Emma hade gratisbiljetter, men de hade såklart gått ut den 4:de så ja vet inte hur de blir, hade vart så kul o gå på bio för de va verkligen inte igår! Vet inte om i taket lyser stjärnorna är en film som är värd att se på bio egentligen, ingen biofilm kanske? Aja jag hoppas att nåt kul händer iallafall för jag är ju äntligen både hemma och ledig hela helgen! Nu ska jag hitta på något annat/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0