Fanta lemon !

Har visst inte hunnit med att blogga idag, inte för att jag vet riktigt vad jag har gjort, men nåt är de uppenbarligen.. De ja vet är att jag varit i skolan och på gymmet. Skulle ha följt med Emma till Karlstad, men jag hann inte. Istället har jag pysslat med lite foton som jag fick hem på posten idag, satt in i album o så =) Betalade bara en fraktavgift på 29kr för 100 bilder, helt okej tycker ja! Dock blev bilderna sådär, men de är alltid nåt. Rekomenderar verkligen att framkalla bilder, för de är verkligen kul o sitta o titta i album!

Gjorde även nåt helt fantastiskt förut, jag drack Fanta lemon! Den otroliga drycken som inte går att få tag på i Sverige, Anna sofia hade vart så snäll o köpt med 2 styckna från Kanariöarna o jag blev så glad!! Tack tack tack! De är såna små lätta saker som kan få livet lite trevligare.


/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0