Fjorton suger

Har precis kollat på den svenska filmen Fjorton suger och den är ju så bra, och vem vill inte ha en egen liten Aron?! De vill jag iallafall. Den är lite smågeekig ibland och skådespelarna är kanske inte de bästa, men jag gillar svenska ungdomsfilmer, så är de bara. Dock började jag längta väldigt mycket till sommaren! De här ska bli den bästa sommaren någonsin har jag bestämt =)



Bestämdes förut att de blir att gå upp riktigt tidigt imorn eftersom det tydligen ska snöa och är jättedåligt väglag.. Resan kommer med andra ord ta ännu längre tid... Blä.. Ja vill fortfarande inte komma hem till hålan där hemma. Men de finns väl inget att göra, eller alltså jag kan ju stanna, de är ju ingen omöjlighet liksom, men aa ni fattar./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0