Glad alla hjärtans dag

Ja nu var lördagen här och jag har hunhit med en hel del. Är ju fortfarande inne i samma dyngsrytm som när vi va i Tänndalen, så jag somnar tidigt och går upp tidigt. Vaknade halv 7 imorse o va aspigg, men jag låg o drog mig till halv 9 kanske. Vid 9 for jag iväg till gymmet o körde ett jobbigt pass. Va inte alls mycket folk vilket var jätteskönt och de blev inte alls lika varmt, tog mig mod till att pröva lite nya maskiner också så de va skoj. När ja hade duschat ringde mamma och frågade om jag kunde jobba, och glad blev jag för de, för jag vill verkligen ha pengar just nu. Så jag jobbade från 11 till 2 och nu är jag hemma igen.

Sitter o mumsar på lite godis som jag fick i alla hjärtansdagpresent av min moder. Hon har nämligen köpte en låda av Surpriseme UF som hon gav till mig, snäll som hon är ;) Dom har bra grejer de där företaget! Men som sagt då alla hjärtans dag idag, svårt att missa för banne mig va stor den dagen har blivit i detta land helt plötsligt. Men hoppas alla får en bra dag i allafall =) /Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0