Hektisk dag

Dagen börjar lida mot sitt slut och jag har hunnit uträtta mycket. Älskar såna här dagar när man har fullt upp med nyttiga saker!

Efter min superfrukost gick jag ut med Valter. Sen satte jag mig på cykeln och åkte till gymmet, köpte nytt månadskort och de känns bra att vara tillbaks efter en veckas uppehåll! Nyduschad o fräsh tog jag mig till skolan, satte mig i bibblan för att plugga lite inför matteprovet, blev mer snack än plugg och matteprovet gick åt skogen.. Efter skolan kom Anna o hennes mamma o hämtade upp mig o Emma och då bar det av till Degerfors där vi prövade lite balklänningar. De va ingen som skrek Malin direkt, men jag ska nog ta med mig mamma o åka dit i veckan så får vi se om ja hittar nån o beställa ändå.. Efter färden så åkte ja o mum ut o övningskörde, gick inge bra, blev irriterad på mamma och inte minst på skitbilen! När jag kom hem käkade jag lite och nu har jag tagit en uppfriskande dusch igen, hårinpackat och dove summerglovat mig. Nu ska ja sova!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0