hemma bra men borta bäst

Jahapp, hemma i gamla lägenheten igen då. Åkte kl halv 9 efter lite krångel och kom hem vid 5 ungefär, typ 8 timmar i bil alltså, mindre kul. Och snart ska ja sätta mig i nästa färdmedel som går till Branäs, men de kommer nog bli värt den resan, ska bli sol o allting och massor av snö är de också =)

Förlåt nu att jag klagar, men jag känner mig verkligen riktigt depp för att vara hemma! Har verkligen inte längtat ett dugg hem, har inte ens hunnit tröttna på att umgås så mycket med min familj som man gör när man semestrar ihop. Ska packa ihop mina små saker igen och flytta upp till Funäsdalen. Så de så. Neerå men jag har saknat mina kuddar lite kom ja på nu, dom var inte alls bekväma dom där uppe.

Zlatan har föresten bott hos farmor under veckan och han är ASFET haha... Aa men nu är de ju nästan dags att sova, ska ju upp igen om 9 timmar./Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0