hurtigt

Hej o hå. De blev tyvärr inget Säfsen idag i de fina vädret,  men jag har ju gjort upp stora planer för mig och Emmas ovetande syskon som ska till Branäs samtidigt som mig nästa helg så ja kanske får åka lite slalom trots allt ;D

Istället har jag vart lite hurtig idag, först när ja klev upp vid halv 10 gick jag ut med Valter. Sen gjorde jag värsta brakar nyttighetsfrukosten o satte mig på ballkongen och myste under mitt täcke. Blir jättevarmt och härligt i solen ju =) När jag smält frukosten lite gav jag mig ut för en löprunda och jäääädrar va jobbigt de va!! Jag led verkligen, men jag klarade av de gamla vanliga varvet men i ett ganska lågt tempo.. Har ju inte blivit så mycket konditionsträning på gymmet. När ja kom in trodde ja iallafall att ja skulle dö och la mig i badkaret och nu sitter jag här som en ny o fräsh människa, ungefär.. Vid 1 ska jag åka till Karlstad tror ja, köpa tyget till min balklänning och shoppa lite kanske. Vill egentligen inte göra av med några pengar så ja har fortfarande inte bestämt mig, men ja får la se =)

Hoppas ni får en bra dag i solen allihopa!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0