kuriosa...

PAIN! Jag brukar aldrig få särskillt ont i benen när jag åker skidor, i år har jag legat i på gymmet för att träna upp både lår och vader,  trots detta värker mina vader mer än någongsin! Pain pain pain. Min lilla tå också, har man gått o blivit gammal o klen tro?? Men je je de ska ju kännas att man har åkt =)

Här åkte s det idag

Och här blire imorn

Men nu till något annat än skidåkning kanske, då jag vet att många av mina läsare är mycket ointresserade av jusst skidåkning. Vilket för övrigt suger rätt hårt, för jag vill åka mer skidor i år!! Ett internt skämt rörande eemmaa.blogg.se drogs i bilden igår.
pappa: du kanske ska ta med dig Emma hit upp o jobba nästa säsong! Resten av bilen brister ut i skratt.. höhö...

Jag kan skriva lite om min beslutsångest som har drabbat mig hårt på sistonde, det har gått så långt att när jag ska gå upp för trappor så kan jag inte bestämma mig för om jag ska ta ett steg i taget, eller två och detta gör att jag har varit nära på att slita mig flera gånger på jobbet där jag springer upp för trappor hela tiden! Poor me..

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0