nystart

Jaa första dagen i skolan vart väl inget annat en vad man räknat med.. Back to the shit.. Hade matte, filosofi och rättskunskap men jag kände ju iallafall att jag var utvilad och orkade hänga med, se hur länge de håller i sig. Men de är ju snart sportlov!

Innan skolan hann jag med att gå till banken, chippet som är på bankkortet som ja för övrigt nyss fick hade ramlat av! Hur skumt är inte de, men så va de iallafall så jag ska få ett nytt. Sedan gick ja upp till farmor och fick äppelpaj =)

Efter skolan gick jag o Emma ner till stan, fixade lite UFstuffs och snackade ikapp lite av de vi missat nu på ett tag under dessa dagar. Nu är ja hemma, hungrig och kall. Och imorn har jag mattematikprov så jag ska nog plugga lite./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0