Pain!

Ush vilken fasansfull natt jag haft! Jag hade så snuskigt ont i foten och i hela benet så de va inte sant! Har iiiingen aning om va de kom ifrån, men så fort ja rörde mig PAINADE de verkligen!!! Trodde de skulle gå över, men imorse gjorde de ännu ondare o ja kunde seriöst inte gå, för de gjorde som mest ont när foten va i luften. Men sen helt plötsligt när ja skulle duscha så gick de över. Jag blev lycklig som satan, men ja kan inte begripa var de kom ifrån!?

Aa de va en gripande saga de där. Nu sitter ja här och njuter av att de är lov mest, ska ner till stan o träffa brudarna på Café Paus sen. Myspys =)

/Maggan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Läskigt när det blir sådär, jag kunde inte sova en gång pga att min nacke värkte så fort jag la mig ner men när jag satt upp kände jag inget. Wierd!

2009-02-23 @ 19:09:39
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0