rättskunskapsplugg..

Ja sitter här o pluggar Rättskunskap för glatta livet, har prov imorn, och visst jag tycker de är jätteintressant och nyttigt att lära sig, men herregud de fastnar inte i min hjärna! Jag har verkligen minne som en guldfisk, om ens de..

Annars idag har jag varit i skolan, hade en extremt rolig mattelektion eller va säger du Anna? ;) Efter plugget drog ju jag och Kerstin till gymmet och de va jätteroligt! Hoppas definitivt på att hon kommer följa med oftare. Jag har även vart med mamma o handlat och nu då så pluggar jag. De var prat om pulka igen ikväll men ja vet inte om jag hinner och har lust, får se. Nu ska ja tillbaks till boken!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0