Seg dag

Har hela dagen gått o inbillat mig att de har varit fredag idag, men de är ju tyvärr bara tisdag.. Det har varit en riktigt seg dag i skolan, tiden verkligen sniglade fram och på filosofin vare sådär så man bara vill springa ut ur klassrummet o aldrig mer komma tillbaks :p Och de värsta då var ju att de inte ens va den sista lektionen! För efter de var de rättskunskap och då hade vi en frågetävling, jag kunde ingenting, men vårat lag vann tack vare Jossan som var en gnutta kaxig ;)

Men de bästa av allt med skoldagen var att vi fick reda på resultaten i matteprovet och jag fick godkänt!! :D Eller ja fick 10,5 och 11 var godkänt så de blev G- men ändå!! :D:D:D Känns verkligen skönt för jag vill verkligen inte få IG, de är mitt enda mål med mina betyg, inga IG.

Efter skolan var jag o mammi o kollade balklänningar, har en som kan sy o så nu iallafall så jag ska bara välja mönster och tyg vilket inte är de lättaste direkt.. Tog även en fika på Ejes, en vaniljsemla blev de för min del så de blev årets först o sista semla. Gillar de inte så mycket men de är ju en principsak o äta en semla/år.



/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0