Sooft

Dålig update och i ärlighetens namn har jag i princip inte gjort nåt alls idag. Typ suttit på stolen här och lyssnat på musik, inte gjort nåt annat vid datorn, utan bara suttit o inte gjort nåt.. Rätt soft nu när man kan lyssna på så bra musik.

Men ikväll ska jag till Louise och kolla på skräckfilm! Blir lite tjejkväll med de andra brudarna så de blir nog kanon de. Va verkligen inte igår vi kollade på film ihop, och de va längesen ja såg en skräckfilm så ja är taggad ;)

Imorn har jag och Amanda lite planer på att åka till Säfsen, men de är inte 100%igt ännu så vi får väl se. Ja vill använda skidorna en gång till i år ju!!

Nu ska ja käka lite o sen ska ja slänga mig iväg till gymmet innan ja beger mig till Louise!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0