Stressigt

Hej o hå! Har vart stressad som en dåre från sist tills nu. Men nu ska ja varva ner lite innan ja hoppar in i duschen!  Har ju iallafall varit i Karlstad då igår, Emma följde med mig så då blev de ju såklart ännu roligare =) Kändes dock lite tragiskt att handla upp stor del av bidraget o lönen dagen man fick de.. Men men. Köpte en del fina saker, bland annat tyget till min balklänning, så fiiint!! Käkade även gott på waynes och såg en av bartendrarna från Ayia napa, snacka om att de började krypa i napanerverna då för att citera..


Tröja från Monki och underkläder från Lindex =)


Kjoj från Gina och Plånbok från Monki


När ja kom hem hann ja bara svida om och sen åkte jag vidare till Linnea där basketlaget var samlat för att käka pizza o kolla på film, så mysigt så var de och jag längtade verkligen tillbaks till basketen så ja ska nog dit o träna på tisdag =) Kollade på Love and basketball och den är jättebra och rätt passande ju.. Begav oss hem rätt tidigt och de va ju klokt eftersom jag har jobbat hela förmiddagen. De va riktigt jobbigt och massor av folk som vanligt. Men nu ska ja som sagt hoppa in i duschen för vid halv 8 ska jag infinna mig hemma hos Lina o då vill ja vara fräsch!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0