Studentklänning

Glömde föresten att tala om att jag nog har hittat en klänning till studenten och de känns som en riktigt lättnad faktiskt! En vit vollangklänning vare iallafall, sen ska jag nog ha ett band med en rosett i vitt i midjan också. Köpte den inte för jag måste ha smakråd av mamma, men ja hoppas den finns kvar imorn eller så annars blir jag lite ledsen. Men de värsta med att köpa nu är att ja säkert kommer hitta en massa sen när butikerna får massa vitt, men köper ja den inte kommer ja inte hitta nån sen säkert.. Stora problem jag har! Men om ja köper den har jag bara skor till balen, skor till studenten, smycken och väska kvar i princip tror ja./Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0