Superstädning

Pew, har precis superspontanstädat mitt rum och nu är jag alldeles svettig! Det behövdes verkligen kan jag säga, och när man har en massa massa energi till övers kan man ju lika gärna städa lite. Har ju inte vart o tränat idag så de kanske är därför jag har en massa överskottenergi, men imorn ska jag o Kerstin till gymmet o de ska bli kul :D

Har fått ovanligt mycket sms idag, vilket inte är så vanligt i mitt liv och då märkte jag att jag verkligen inte är någon smsmänniska, jag tycker verkligen att de är tråkigt att svara på sms. Inte jämt, men ibland iallafall så de är väl tur då antar jag att ja inte brukar få så många. Bara en liten tanke jag hade..

Och nu till ännu en tanke, de finns nämligen en sak som jag verkligen irriterar mig på. Och det är när folk har jackor, oftast, stora feta jackor på sig innomhus!  Typ på lektioner, i matsalen aa överallt och jämt. Att man har de ibland är väl okej, men dom här personerna som ALLTID har de på sig förstår jag mig verkligen inte på. Är de typ en cool grej eller har ni liksom inte råd att köpa tjockare tröjor? Skulle va intressant o veta liksom.. Jag tycker iallafall att de ser illa ut. Så nu vet ni!/Maggan


Kommentarer
Postat av: Lois

jag tror att de inte har råd att köpa tjockare tröjor, eller så är det fett coolt att ha på sig en stor gangzta jacka ^^

2009-02-18 @ 09:40:46
Postat av: Anonym

Malin, Malin.. du vet, deras jackor ligger i prisklassen mellan 2000-4000 kr, sådana jackor kan ju absolut inte bara hänga i skåpet, man måste visa för omvärlden att man har en sån dyr jacka ;) Sen kan man ju diskutera om det är värt det, men jag håller med dig!

2009-02-19 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0