Goodnäs

Åter igen hemma, denna gång från en toppendag i Branäs.

Satte mig i bussen vid halv 6 imorse och de var verkligen inga problem alls att kliva upp, vaknade redan vid 20 över 3 när tidningen kom. Resan tog ca 3 timmar och väl framme var det bara att börja åka! 21 minus grader visade de när vi kom, men de var faktiskt inget jag stördes av, blev riktigt svettigt när solen kom fram. Och de bästa av allt var att solen var framme hela dagen, helt perfekt!


Amanda och Louise på väg upp i gondolen =)


Emmaaaaa. Checka snön på träden, i Branäs liksom!


Här kommer Louise i full karriär!


Så extremt vacker bild!


Träffade på en liten björn på toppen!

Vissa backar var bättre än andra, alla danskar som inte kan åka skidor förstör ju en del.. Och vissa liftarvakter var ju snyggare än andra hoho. När vi skulle åka hem visade vi väl tecken på viss övertrötthet som resulterade i många skratt, men de övergick snart i trötthet och snart så sov iallafall jag gott ett tag. Och på tal om skratt så kunde inte jag och Emma hålla oss för skratt i gondolen när 2 små killar stod o hade en allvarlig diskussion haha kul de där med gondoler måste ja säga...

Men nu är jag hemma igen som sagt och efter att ha fart o flängt runt både söder och norr ut nu ett tag tror jag att jag kommer vara här hemma i stan ett tag, vilket suger rätt hårt men de finns inte mycket att göra!

Känns konstigt att man ska till skolan imorn också, som alltid när jag åker bort, om de bara så är en vecka så glömmer jag jämt vardagen! Ja menar efter idag känns, Louise, Emma och Amanda som min familj :p och på tal om de så vill jag tacka för en toppendag! =)

/Maggan

Kommentarer
Postat av: Lois

tack själv och ja kan ingå i din familj de ä lungan ;)

2009-02-10 @ 08:30:49
Postat av: em

tack själv malin!

2009-02-12 @ 15:46:15
Postat av: em

tack själv malin!

2009-02-12 @ 15:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0