På väg

En kvart för senat, klockan 06.45 började årets skidsemester till Tänndalen. Bilen är fullpackad som vanligt, solen skiner och de är megamycket snö längs med vägen! Har precis stannat i Sveg och käkat traditionella medtagna mammastekta hamburgare, efter det går vi alltid in på Ica Björnen och handlar, chasewnötter är bland annat tradition. Haha, om jag skulle skriva om varje år vi åker så skulle de antagligen låta exakt lika år efter år, lite som julafton ;) Men jag gillar de.

Nyss var de 11 mil kvar så de är ju inte alls långt i jämförelse med de vi redan åkt och ska ja va helt ärlig så har tiden gått rätt snabbt! Önskar dock att jag kunde läsa i bil, men då blir jag illamående.../Maggan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0