Trötter

God morgon! Fint väder ute, men inte är ja piggare för de, himla tjat på mig, men varför kan inte ja sova på  morgonen?! Vaknade vid 6 imorse trots att jag somnade vid 3, ja blir så trött på mig själv! :P

Gårdagen blev iallafall riktigt trevlig. Kom till Emma vid 8 där Amanda och Tess redan befann sig och under kvällen kollade vi på Melodifestivalen, lyssnade på bra musik och hade de allmänt trevligt =)

Efter ett tag dök Anna upp och efter ännu ett tag kom en taxi och hämtade upp oss och vi åkte till Mastis, var väl egentligen inte meningen att vi skulle ha åkt dit först men alla blev sugna ju mer klockan blev. Det var kul även på Mastis, går väl inte att få så mycket roligare när det är Kristinehamn vi bor i.. Men tack för kvällen iallafall! =)

Idag känner jag för att bara chilla hela dagen med min favoritjuice med äpple & vindruvesmak! Men jag ska nog ta en långprommenad  och sedan får jag väl masa mig iväg till gymmet när de öppnar../Maggan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack själv!

2009-02-15 @ 11:47:07
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0