gym, plugg & käk

Hallå hallå!
Idag vare tisdag då och dagarna går alldeles för fort när man har roligt.. Idag har jag hunnit med gym, plugg och käk. Så mycket annat har jag inte inplanerat under dagen, så idag ska jag bara vara hemma o chilla resten av dagen I think :) Pyssla lite med mitt fotoalbum kanske.

Gårdagen spenderades i princip hela dagen med Emma, Annasofia, Louise och Anna. Först sågs vi ju på Café Paus där vi satt riktigt länge o tjötade. Vi tog en liten paus från varandra och då gick jag o Emma till Maxi för att handla åt min mammi och så käkade vi lite här innan Annasofia kom o hämtade upp oss och destinerade oss till Anna. Hos Anna mös vi på hög nivå och de va riktigt trevligt =)


När vi skulle åka hem kom jag på att jag o Emma ville gå från Djurgården (En bra bit från där vi bor) och hem, så de gjorde vi. Istället för att gå hem till varsitt gick vi till Emmas fader och lagade oss lite nattmat, pommes o pasta. Inte de nyttigaste o godaste i världen, men vi va hungriga som djuren en kall vinter så de satt gött! Vid 2snåret kom jag hem och då var ja så trött så ja har nog aldrig sommnat så snabbt! Men de var en kul dag iallafall, man får verkligen ta vara på tiden nu, studenten närmar sig med stormsteg!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0