Kalaskul lördagskväll!

Har vart ganska dålig på att blogga nu men jag har inte haft någon lust bara..

Sitter just nu och är alldeles förbaskat trött, men helt fantastiskt glad! Jag är glad för att de är lov och för att gårdagen vart en sån toppenkväll! För jag hade verkligen kalaskul. Började hemma hos Anna med massa, massa snack och allmänt trevnad. De va jag Anna, Emma och Anna sofia o de va skönt o inte vara så många. Vid 11 ringde vi en taxi som skulle ta oss till Magasinet, klantarsel jag sa fel adress samtal nummer 1 så ja ringde igen o frågade vart den va, hon bara aa den har vart där men de va ingen där så vi bara aa men nu är vi här så nu kan den komma. Den kom inte så ja ringde igen o då visade de sig att jag hade sagt fel... :P



På Mastis var de mycket folk och allt som allt var de nog den roligaste kvällen jag haft på de där stället och de är alltid lika trist när klockan blir 2. Va ju en mindre rolig färd hemmåt med klackar och massvis av nysnö och väl hemma var sängen otroligt bekväm vill jag lova!

Idag kommer farmor hit o äter med oss och sen ska jag nog till gymmet och ikväll ska jag troligtvis ge mig ut i längdspåren igen med mammi. Lär antagligen sova lite under eftermiddagen också om ja känner mig själv rätt.. Med tanke på att jag vaknade vid 7../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0