Dag 6

Idag var vi nästan sist ur backen och mitt sista hopp var UNDERBART! De va så där så att de verkligen känndes bra, så man gick hem och man kände att aa, jag är bra. haha. Jag har hängt i parken i Hamra idag, men de va kallt som satan så de blev en del tid i värmestugan. När dagen var slut kände jag mig aningen säkrare =)

Åkte på ett megalångt rail, trillade en gång och slog ena skinken, men de va bara o nöta! Inte så bra bild men alltid nåt..



snöat har de gjort hela dagen också, så de var väl i grevens tid som jag köpte mig ett par nya googels nu då, efter allt tjat o velande. 800kr fattigare och ett par snygga goggels rikare, de känns rätt bra trots allt!

Yeah, jag är cool i mina gamla glajjs.


Och här är de nya. Men jag vet nu mera vilken stil som gäller höhö


Nu orkar ja inte skriva mer../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0