tralala

Jag är just i detta nu riktigt pissed of på EINSTEIN Linda Nilsson som suger på att ta kort! Hon hade tagit massa bilder med sekvenstagning ni vet, sån där som tar 10 bilder på 1 klick, skitsnygga parkbilder till exempel. Men gissa om dom sparades?! ÅÅHH, så nu finns de inte en enda bild på mig ifrån Funäsdalen...

Men nu har jag fått lite bilder där jag är närvarande iallafall.


CoolValter är med oss


Hello


De här är väl den enda bilden på mig, o då på ett riktigt misslyckat hopp såklart!


Ute i skogsrepan


Långt där uppe ser ni mig, kul väg jag har framför mig va?


Så här kan de gå ja.. Värsta nära döden upplevelsen jag vart med om!!


Ser exakt likadant som förra året, bara att jag har ryggen mot iår :P


Värst va bilder de blir, men bilder är kul ju =) De tråkiga med bilderna är att vi inte har nån färg! Därför tror jag att jag ska investera i en ny skidjacka istället för googels till nästa säsong. Har lite alternativ!



Snygga va?! Om jag ändå hade lite mer money money../Maggan

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, fan vad ball valter är! :D och åkte du ner för det där berget?! =O

2009-02-06 @ 19:59:40
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0