Day 1 i backen

Jaha, då har det gått en skiddag, den var super!! Strålande solsken, alldeles vindstilla och precis lagom kallt! Det skulle vara ännu mer perfekt om det kom nysnö nu i natt, men de tror jag tyvär inte de gör..

Men dagen har väl iallafall mest gått i skidåkandets tecken, gick till backen vid 9 och kom hem vid halv 4. Käkade på favvostället vid 12 och det blev idag renkebab i pitabröd med potatisklyftor, supergott även de. Kom hem från "byn" för ett tag sen, dvs. Funäsdalen som ligger 2 mil här ifrån, där var vi o handlade, kollade i lite sportaffärer och köpte pizza. Tyvärr hittade ja inga nya skidglajjor som ja vill ha.. Måste ha nya och då går hela mina besparaingar åt typ om jag ska ha de ja vill ha. Nu är vi åter hemma och jag är mätt som en gris..



På språng till backen!

Blev en del chill i solen.


Fick platser i chillfotöljerna på busvallen inn också. Yeah tummen upp för de

Här kommer fader natur i världens fart!

Inte dåligt härligt med sol! Att man ska behöva åka till Norrland för att få lite sol på sig i de här landet..


Jag är så extremt glad över att komma bort från trista, gråa, åter igen TRISTA hålan Kristinehamn, på senaste tiden har allt bara blivit värre än vanligt, man har liksom nästan bett till Buddha för att få komma bort. Så ni behöver definitivt inte oroa er, för mig går de definitivt ingen nöd på!/Maggan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan vad gött det ser ut!

2009-02-03 @ 10:16:54
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0