Tur 2009

På fredag kommer studiebidraget och lönen, jag längtar som en dåre! Inte för att ja har pengabrist, utan mer för att jag älskar att sitta o placera pengarna till sparkonton. De är en speciel liten hobby ja har. Neerå, men de är alltid kul med lite tillskott. Denna månad har jag skrapat ihop 15 timmars jobb så blir lite extrachash. Men jag är sjukt shoppingsugen idag, ja är sugen på att köpa böcker på bokrean, men grejen är den att jag aldrig har läst ut en hel bok som ja köpt... Ja gillar inte att läsa tyvärr, och ja inbillar mig jämt att de böcker som har en fin framsida är skitbra och brukar inte ens läsa på baksidan alltid, men så visar de sig att de är jättedåliga o hamnar i hyllan. Aa ja får väl se om ja köper något när ja ska till stan sen.

Får massa nyhetsbrev från olika resesidor och så, och idag fick ja mail om TUR 2009, Skandinaviens ledande mässa för resor, turism och möten i Göteborg. Jag tycker de låter skitintressant och eftersom jag funderar starkt på att jobba inom den branschen vore de jättekul att åka dit. Skulle väl få lov att åka ensam, men va gör man inte :P



/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0