Äntligen ;)

Tänker inleda även de här inlägget med skridskosnack ;) haha men nu är de sista gången, för idag har jag stått på grillorna hela dagen nästan! Har varit en toppendag!

Vid 2 tiden åkte jag, Madde och Josse skridskor nere vid Marieberg där och de va stenkul och verkligen jättefint i solen och allting. Blev lite varm choklad och ostmackor på de också precis som de ska. Lagom tills att ja kommit hem och slutat frysa så ja nästan svimmade så ringde Anna och undrade om ja skulle med till hennes stuga och åka skridskor. Jag kunde givetvis inte tacka nej till ett sånt erbjudande så ett slag senare kom hon och Anton och hämtade upp mig och vi for de ca 3 milen bort mot stugan. De var lite kusligt måste jag säga ;) Alldeles mörkt och kallt! Men de va jätteroligt denna gång med och vi gjorde en hejdundrande brasa att värma oss vid. På vägen hem sov jag hela vägen och jag ville att vi skulle fortsätta åka hela veckan typ för de va så skönt. Men de förvånar mig att jag faktiskt lyckats vara så pigg idag iallafall, tror man ska göra en massa saker när man är så där trött för då glömmer man bort de :D




Nu har jag precis tagit en varm o härlig dusch och snart blir det nog att entra sängen. För imorn blir de gymmet redan vid 10.15 äre bestämt. Så tack o hej och tack för en trevlig dag mina vänner!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0