ayia napa i mitt hjärta

Sitter o kollar igenom Elinors bilder från Ayia napa på facebook och då fick jag ett sånt sär längtatillbakstillvärldensbästaayianapa ryck! Dom kommer då o då dom där rycken och är ytterst jobbiga att ta i tu med då man vet att de är så långt kvar tills man kommer dit, eller någon annanstans igen. Men åh andra sidan så har de gått mer än ett halv år sen jag, Anna och Emma var där nu och det har faktiskt gått snabbt, så man ska ta vara på tiden istället, finns ju en hel del andra grejer att se fram emot nu så =)


/Maggan

PS. Personligt medelande till storasyster, hur ska man kunna göra läxan om man inte förstår?? EINSTEIN

Kommentarer
Postat av: Anonym

man får väl försöka förstå!!! du kan ju inte bara skita i de!

2009-01-13 @ 20:45:47
Postat av: sandra

Svar: Gött att jag inte är ensam ;)

2009-01-13 @ 22:32:24
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0