Balfrilla fixad!

Ja hallå ja, nu var det helg igen. Kan ju i princip säga att skolan börjar på måndag, för på de här 2 dagarna ha jag bara haft 2 lektioner.. Annat blire imorn, då är det dags att jobba. Känns väl inte direkt lockande och jag missar även att följa med de andra ut. Men det sistnämnda gör mig faktiskt inte så mycket längre, för nu har jag ju iallafall alltid ett val =)

Idag efter skolan var jag, Madde och Louise ch tränade och de va lite segt i dag måste jag erkänna, men känns såklart skönt nu efteråt (med tanke på att jag har vart på godislagret idag och shoppat..:P) Aa fast just de innan Gallan var jag och fixade tid hos frisören till baluppsättning också! Känns riktigt skönt att ha de ordnat, har ingen aning om hur jag vill ha de, men de är ju trots allt ett litet tag kvar.



Nu kom Linda hem och ikväll ska vi äta gott o mysa här hemma :)
/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0