basketträning

Trots extrem trötthet och huvudvärk så åkte jag iväg på basketträning förut, åker dit då o då som variation från gymmet. De var väl inte allt för kul, men hade ja suttit hemma hade jag ju bara degat runt så de var väl lika bra! Har dock inte duschat ännu så jag måste göra de nu...

Men innan de ska jag tala om att jag redan saknar Emma! Hon åkte till London idag och kommer hem på söndag, men grejen är den att på söndag så åker ju jag så vi kommer inte ses förens nästa tisdag! :O De låter kanske inte så länge, men jag ska tala om att de är väldigt länge för att vara vi, vet inte ens om de har hänt de senaste 12 åren ungefär ;) joora, men typ inte. De är så tomt att inte ha henne att tjata på, kunna ringa upp o säga att ja bara vill säga hej, ge en blick och bli förstådd 1 sekund senare ja de är tomt helt enkelt!/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0