blaj..

ÅÅHH jag är så grymt irriterad på folk som inte kommer i tid, folk som lovar saker men inte håller dem, planerar in och drar sig ur och folk som aldrig tar sig tid! Folk som inte visar någon som helst respekt helt enkelt. Och nej, jag pekar inte på nån särskilld eller nåt särskillt tillfälle, jag är bara allmänt trött på sånt. Om jag varit så då o då 2008 så är det fan slut på de nu! Man känner sig nämligen extremt obetydlig och som att man finns där bara på andras villkor..

Ja nu har jag predikat klart. Idag har det inte hunnit hända så värst mycket, jag klev upp vid 10, käkade frukost, kollade på tv, klädde mig, packade väskan och for till gymmet. När ja kom hem serverades abborre och potatis och en smothie till efterrätt och nu sitter ja här. Var prat om skridskor idag, men de var tillslut bara jag som kunde så nu kanske jag och pappa ska åka iväg.. Just nu önskar jag att jag vore en 12årig pojke som hade massa killkompisar som kunde åka skridskor och spela hockey med mig, för jag älskar verkligen att åka skridskor!


Jag tar en fikapaus förra året vi åkte grillor..

/Maggan

Kommentarer
Postat av: maud

ska vi åka imorgon?=)

2009-01-03 @ 18:58:33
URL: http://groose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0