Galna K

Fick med mig Kerstin till gymmet och hon har kört slut krafterna på mig,helt galen! :P Jag hade tänkt gå dit o bara ta de lite lugnt istället för att bara sitta hemma hela dagen, men så blev ju inte fallet då, men kul vare iallafall! Och det är alltid bättre såna här dagar att komma iväg o göra något.

Nu längtar jag bara tills de att klockan ska bli lite mer så jag kan gå o lägga mig! Säger ju att jag inte tål att sova bara några få timmar.. Men nu upptäckte jag att det är Greek kl 19 så de ser jag fram emot nu istället! Tror ja missa förra veckan.. Aa intressant inlägg de här blev då./Maggan


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Ska du till gymmet något imorgon? För om du ska det så hänger jag gärna med! :)

2009-01-11 @ 20:37:21
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0