god night

Jag kan inte annat än att påpeka de faktum att tiden går så sjukt fort! Onsdagen är redan över snart och kan ni fatta att det har gått 5 veckor på det nya året?! De är helt oförståeligt för mig iallafall, känndes som om de var nyår igår. De är ioför sig både bra och dåligt att tiden går så snabbt, men när jag är typ 30 kommer jag nog önska att tiden hade gått långsammare.

Just nu sitter jag o väntar på att min dove summer glove ska torka in lite innan jag kan gå o lägga mig. Jag hatar den där obehagligt kletiga känslan man får när man smörjt in sig, och lukten är jobbig den med, men ack vad mycket fräshare man känner sig när man får lite färg! Och de där med solarium är ju bara dumt tycker ja, jag är redan rynkig som de är..

Nej nu var det tid att säga god natt! Börjar 8.20 imorn med internationell ekonomi, 12.40 rättskunskap och 14.40 natur & friluftsliv. Lång dag med få lektioner, kuuuul.../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0