Hallå

Ja hallå ja. Nu är jag hemma från jobbet och är faktiskt inte riiiktigt lika trött som ja brukar, men däremot var jag trött som en oxe imorse! ush o blä för att kliva upp tidigt.. Nu är jag svinhungrig och ska snart käka. Sen ska jag hoppa in i duschen och förhoppningsvis sedan få klarare planer för kvällen, jag gillar att veta vad som händer i tid så man vet liksom ;)

Igår vart det en riktigt trevlig kväll hemma med hela familjen =) Åt lövbiff, potatiskrotetter, vitlökssmör, sallad och en smoothie på de. Men vid 10 åkte Linda hem och jag körde och sen skulle jag sova var de tänkt eftersom ja skulle upp idag, men ja var så pigg så jag låg o lyssnade på musik typ hela natten. Så går de när man äter godis../Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0